Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

Υφασμάτινο κουτί γεμάτο καλούδια!

Καλημέρα και καλό μήνα σε όλους!

Τα παρακάτω καλαθάκια ήταν τα χριστουγεννιάτικα δωράκια που έκανα στις κουμπάρες μου. 
Τα υπέροχα χειροποίητα σαπουνάκια που προμηθεύτηκα από την ταλαντούχα Δέσποινα (Creative journey by Deppy) τα δοκίμασα το καλοκαίρι και μείναμε ενθουσιασμένοι οικογενειακώς! Μου άρεσαν πολύ και ήθελα να τα προσφέρω και σε αγαπημένα μου άτομα. Εννοείται πως θα τα συμπλήρωνα με δικιά μου δημιουργία που δεν ήταν κάτι άλλο πέρα από το υφασμάτινο κουτάκι. Ένα οικονομικό και χρήσιμο δωράκι που άρεσε και στις τρεις παραλήπτριες.









16 σχόλια :

  1. Αναστασία μου καλό μήνα!
    Πάρα πολύ όμορφα τα δωράκια που ετοίμασες και η δική σου πινελιά ήταν όπως πάντα μοναδική.
    Καλές δημιουργίες και πολλά φιλιά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια ιδέα για δώρο, και άψογα εκτελεσμένη, όπως όλες οι δημιουργίες σου άλλωστε!
    Καλό μήνα και όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημέρα!!! υπεροχη ιδέα γαι δώρο αλλαι και για να το εχουμε στο δικο μας σπιτι!
    τα σαπουνακια λυπάσαι να τα χρησιμοποιήσεις ! ειναι υπεροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα τα υφασμάτινα καλαθάκια Αναστασία!
    Καλό Μήνα! :Ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα τα δώρα σου!...τυχερές οι κουμπάρες σου!
    Καλό μήνα Αναστασία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα, προςωποποιημένα και γεμάτα αγάπη δώρα!! Τα σαπουνάκια φαίνονται λαχταριστά...για φάγωμα:)
    Και οι θηκούλες σου αυτές είναι απίθανες! Απο τη βάπτιση των διδύμων σου που τις ειχα δει πέρυσι, τις ειχα λατρέψει!!!
    Εγώ πάντως τα Χριστούγεννα αυτα φορούσα και ακόμα φοράω τα παντοφλάκια σου και στόλισα τις χριστουγεννιάτικες σου μπότες για το τζάκι! Αυτές απο το το μπαζάρ που είχες κάνει πάταγο!!!
    Είσαι ταλεντάρα και ψυχάρα! Να τα λέμε αυτά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τέλεια τα δωράκια Αναστασία μου!! καλό μήνα!! πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα!Έχει μεγάλη αξία που είναι χειροποίητα και προσωποποιημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάρα πολύ όμορφα δωράκια! Υπέροχα τα καλαθάκια σου και τα σαπούνια! Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ομορφη ιδέα. Και χρήσιμη αφου όλα μπορουν να χρησιμοποιηθουν. Πολύ ομορφα υφασματα διακριτικά διαλεξες για καλαθάκια. Και τα χειροποιητα σαπουνακια ιδανική επιλογή.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ μου αρέσουν αυτά τα δωράκια!!!!Αλλά τα σαπουνάκια είναι τόσο όμορφα,θα λυπόμουν να τα χρησιμοποιήσω!

    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφα τα χειροποίητα δωρακια σου!! Σίγουρα τα εκτίμησαν και τα χάρηκαν οι παραλήπτριες!!
    Να'σαι καλά, Αναστασία , καλό μήνα και καλή εβδομάδα να' χεις!!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όμορφα τα σαπουνάκια, πανέμορφα και τα υφασμάτινα κουτάκια σου! Το ολοκλήρωσες ιδανικά το δώρο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχα όπως πάντα κοριτσάκι μου!!! Και η deppy κάνει μοναδικά σαπουνάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σας ευχαριστώ πολύ, κοριτσάκια!
    Τα σαπουνάκια είναι ακόμα πιο όμορφα από κοντά! ...και μοσχομυρίζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή