Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Τα "βελτιωμένα" νεσεσέρ και πως να τα φτιάξετε...


Θυμάστε που σε μία από τις προηγούμενες αναρτήσεις ζητούσα τη βοήθεια σας σχετικά με το περιποιημένο εσωτερικό των νεσεσέρ καλλυντικών? Η Σοφία από το Stay Sunny μου έδωσε γρήγορα τη λύση και την ευχαριστώ πολύ και πάλι! Οι οδηγίες που μου βρήκε ήταν αυτές εδώ, πολύ κατατοπιστικό tutorial, αν θέλετε ρίξτε μια ματιά και δοκιμάστε να το φτιάξετε! Με αυτά τα βήματα έγινε το πρώτο νεσεσέρ.



Εντελώς τυχαία έπεσα πάνω και σε ένα άλλο tutorial, με το οποίο φτιάχνεις ένα νεσεσεράκι με πιέτες λίγο πιο γρήγορα, αλλά το ίδιο εύκολα! Μου άρεσε πάρα πολύ και αυτό! Πολύ χρήσιμα και τα δυο μπορούν άνετα να χρησιμοποιηθούν και ως σχολικές κασετίνες!
Να σημειώσω εδώ ότι με το συγκεκριμένο, αν και καθυστερημένα συμμετέχω στον δημιουργικό διαγωνισμό της Pink Dreamer!



Στο link που προανέφερα όμως, βρίσκει κανείς μόνο τα τελευταία βήματα, έτσι αποφάσισα να ενώσω τα δυο tutorial και να φτιάξω οδηγίες από το πρώτο βήμα μέχρι το τελευταίο και να τις μοιραστώ μαζί σας. Ελπίζω να σας φανούν χρήσιμες!

Για νεσεσέρ διαστάσεων 7x7x16εκ θα χρειαστείτε: 
2 κομμάτια εξωτερικού υφάσματος 15x25εκ
2 κομμάτια φόδρας 15x25εκ
2 κομμάτια 5x8εκ για τα πιαστράκια
και ένα φερμουάρ 30εκ (το δικό μου ήταν πολύ μακρύτερο το έκοψα στη συνέχεια)








Ετοιμάζετε τα πιαστράκια:
1. Διπλώνετε το ύφασμα με την καλή προς τα μέσα.
2. Καρφιτσώνετε, αν θέλετε.
3. Γαζώνετε από τη μία μεριά.
4. Το γυρίζετε με τη βοήθεια ενός μολυβιού.
5. Σιδερώνετε με την ραφή να βρίσκεται στη μέση.





Τοποθετείτε με τη σειρά:
1. το εξωτερικό ύφασμα (η πλευρά των 25εκ) με την καλή προς τα πάνω
2. το φερμουάρ με την καλή προς τα κάτω
3. η φόδρα (η πλευρά των 25εκ) με την καλή προς τα κάτω.
Τα καρφιτσώνετε όλα μαζί.






Εάν έχετε, χρησιμοποιήστε το ειδικό ποδαράκι για το ράψιμο των φερμουάρ, αλλιώς ράψτε με το κανονικό προσέχοντας να μην το ράψετε πολύ κοντά στο ύφασμα και μαγκώνει κατά το άνοιγμα.
Γυρίστε τα υφάσματα και σιδερώστε.







Επαναλαμβάνετε το προηγούμενο βήμα τοποθετώντας τα υφάσματα με την ίδια σειρά, δηλαδή:
1. εξωτερικό ύφασμα με την καλή προς τα πάνω
2. το φερμουάρ (με τα ραμμένα υφάσματα πλέον) με την καλή προς τα κάτω
3. η φόδρα με την καλή προς τα κάτω.
Τα καρφιτσώνετε και τα ράβετε.





Γυρίζετε τα υφάσματα και σιδερώνετε.
Διπλώνετε τα πιαστράκια στα δύο με την ραφή τους να βρίσκεται εσωτερικά και τα τοποθετείτε πάνω στο φερμουάρ στην ίδια ευθεία με τις άκρες των υφασμάτων.
Προσοχή! Ανοίξτε το φερμουάρ έως τη μέση περίπου και κόψτε τις άκρες που προεξέχουν.






Ενώνετε τα κομμάτια υφάσματος με τις καλές τους μεριές να κοιτάνε μεταξύ τους.
Ράβετε κατά μήκος το εξωτερικό ύφασμα.
Ράβετε κατά μήκος και τη φόδρα αφήνοντας ένα κενό 8-10εκ.








Τοποθετείτε τα ραμμένα υφάσματα με το φερμουάρ να βρίσκεται στη μέση και οι ραφές που μόλις κάνατε ακριβώς από πάνω και από κάτω του. Βεβαιωθείτε όλα βρίσκονται στην ίδια ευθεία, αν θέλετε σιδερώστε και ανοίξτε τις ραφές σας  για να βοηθηθείτε.
Διπλώστε προς τα μέσα το εξωτερικό ύφασμα, ώστε οι τσακίσεις του να βρίσκονται ακριβώς πάνω στο φερμουάρ και να εφάπτονται.
Το ίδιο κάνετε και με τη φόδρα.









Καρφιτσώνετε και ράβετε τις δυο άκρες που μόλις φτιάξατε.











Γυρίστε το νεσεσέρ από το κενό που αφήσατε στη φόδρα και ράψτε το στο χέρι.

36 σχόλια :

  1. Είναι πάρα πολύ όμορφα τα νεσεσέρ σου!Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!Ευχαριστούμε και για τις οδηγίες!Με το ράψιμο δεν το χω αλλά θα τις κρατήσω για το μέλλον!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τετοια κάνεις και ματά ζηλεύω που τα χέρια μου δεν πιάνουν :) Αναστασία είναι πολυ γλυκούλια!!

    Μαρία- Σέρρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τώρα έγιναν εξ ίσου όμορφα και περιποιημένα και από την εσωτερική τους μεριά.Μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειο tutorial!!!! Και είχα στο νου μου να ράψω ένα αυτές τις μέρες!!!!!! Μπράβο βρε Αναστασάκι για τη βοήθεια!!!!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια τα νεσεσέρ που έφτιαξες! Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω διότι το ράψιμό δεν είναι το καλύτερο μου αλλά θα προσπαθήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αναστασία μου καταπληκτικά, μπράβο σου!Δεν είμαι και τόσο σίγουρη αν θα τα καταφέρω!!!Ελπίζω κάποια στιγμή στο μέλλον να μπορέσω!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλεια τα νεσεσέρ πολύ κατατοπιστικές οι οδηγίες!Ευχαριρτούμε,θα δοκιμάσουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΕΓΙΝΑΝ ΤΑ ΝΕΣΕΣΕΡ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥ!!!!!ΤΕΛΕΙΑ!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!!!
    ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αναστασία μου για ακόκη μία φορά επιβεβαιώνεται το πόσο χρυσοχέρα είσαι!
    Είναι καταπληκτικά τα νεσεσέρ σου.
    Χίλια μπράβο!!!

    Τις οδηγίες τις κρατώ κι εγώ για μελλοντική αναφορά!
    Σεευχαριστούμε πολύ!

    Φιλιά!

    Μαίρη Στ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φανταστικά!!!!! Και πολύ καλές οι οδηγίες σου γεια στα χέρια σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αναστασία, πολύ ωραία και αυτά. Πολύ ωραία χρώματα.
    Θα κάνω και εγώ με τις οδηγίες σου.
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφα τα νεσεσέρ σου Αναστασία μου με κάνεις να βγάλω την μηχανή από την ντουλάπα.Γειά στα χέρια σου κορίτσι μου μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο Αναστασία!! Πολύ όμορφα τα νεσεσερ και κατατοπιστικές οι οδηγίες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αναστασία τα νεσεσέρ σου είναι πολύ ιδιαίτερα και όμορφα! μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θα κάνω κι εγώ ...οι οδηγίες σου είναι πολύ κατατοπιστικές! Το χεις ...εκτός από δημιουργία έχεις και καλή μεταδοτικότητα...Μπράβο κούκλα! Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μια χαρά μας τα δείχνεις. αυτά τα πανέμορφα υφάσματα που τα βρίσκουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είναι πανέμορφα, πολύ καλές και οι οδηγίες σου!!Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αναστασία μου είναι πανέμορφα τα νεσεσέρ και οι οδηγίες πολύ καλές!!!Ευχαριστούμε!!!Φιλάκια και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αναστασία μου, το αποτέλεσμα είναι και πάλι εκπληκτικό όπως και σε όλα τα project σου! Οι δημιουργίες σου είναι πραγματική έμπνευση και το tutorial είναι τέλειο, συγχαρητήρια. Θα το δοκιμάσω το συντομότερο! Ευχαριστώ πολύ για την αναφορά σου :-).
    *Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κοριτσάκι, μου αρέσουν πολύ και τα δύο. Τα παπουτσάκια τα λάτρεψα...!!!!!! Λίγες μέρες έμειναν βλέπω...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είναι τέλειο! θα το δοκιμάσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ωραία!!!!Πολύ ρομαντικά τα χρώματα και τα σχέδια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ!!!!!!!!!!!
    ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. μπραβο σου! ειναι τελειο!!!σε ευχαριστω πολυ! καλη σου επιτυχια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πόσο όμορφο είναι το blogoσπιτάκι σου !!!!
    Πολύ ωραίες δημιουργίες !!!Μπράβο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πανέμορφα τα νεσεσέρ!!!Ευχαριστώ πολύ Αναστασία μου για τις οδηγίες είναι κατατοπιστικότατες!!!Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Είναι πολύ πολύ όμορφα! Δυστυχώς η μηχανούλα μου τα έχει παίξει και μέχρι να βρω τι έχει ράψιμο δεν έχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Είναι πανέμορφα!!!!μπράβο σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. πανέμορφο!!!!θα το κάνω για την αδερφή μου!!!!!!καλησπέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πάρα πολύ κατατοπιστικές οδηγίες και ωραία παρουσίαση. Θα το δοκιμάσω αυτό το τσαντάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μα ότι και να φτιάξεις είναι πανέμορφο!! Υπέροχη ανάρτηση και με οδηγίες βήμα-βήμα... σ'ευχαριστούμε Αναστασία μου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ευχαριστούμε για την ανάρτηση Αανστασία μου!! Κατατοπιστικότατη η περιγραφή των βημάτων, θα το επιχειρήσω λίαν συντόμως να φτιάξω ένα νεσεσεράκι κι εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Είναι τέλεια!!!! Οι οδηγίες πλήρεις και σαφείς! Έφτιαξα ένα χθες(λίγο μεγαλύτερο...) Ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τέλεια τα τσαντάκια και μπράβο σου! Ήθελα να ρωτήσω τι ύφασμα βάζουμε εξωτερικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή