Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

Ένα παλιό πουλόβερ που έγινε παιδική ζακέτα!


Καλημέρα, κορίτσια!!! Ο λόγος που έλειπα τόσες μέρες από το blogοσπιτάκι μου είναι η προβληματική σύνδεση στο ίντερνετ, μου ήταν αδύνατο να μπω, πόσο μάλλον να ανεβάσω κάτι! Αυτές τις μέρες, αφού είχα λιιιίγο παραπάνω ελεύθερο χρόνο, συνέχισα να ασχολούμαι με το ράψιμο. Έχω πάθει μια εμμονή που δεν περιγράφεται, θέλω να τα ράψω όλα!!

Την μεταμόρφωση του ανδρικού πουλόβερ σε μια παιδική ζακετούλα την είχα δει σε ένα blog του εξωτερικού, δυστυχώς τότε δεν συγκράτησα την διεύθυνση, γιατί δεν φανταστηκα ποτέ ότι κάποια στιγμή θα έχω ένα blogακι και την χρειαστώ. Τελικά το πουλόβερ του άνδρα μου ήταν αυτό που πήγε για ανακύκλωση, και να το αποτέλεσμα!! Η μπροστινή πλευρά του δεν έγινε και τέλεια, αλλά είναι μια χαρά ζακετούλα για τα κρύα βράδια στο εξοχικό!
Ξεκίνησα, μάλιστα να φτιάχνω και οδηγίες, αλλά τελικά το παράτησα. Είναι πολύ εύκολο - σαν βάση για το μέγεθος χρησιμοποιείτε ένα πουλοβεράκι του παιδιού και πάνω σε αυτό κόβετε και ράβετε το πουλόβερ. Εδώ είναι κάποιες φωτογραφίες που τράβηξα στην αρχή.


7 σχόλια :

  1. πολύ όμορφο έγινε! Και ωραία ιδέα! και εμεαν μου αρεσει η σκεψη ενα αγαπημενο πουλόβερ κτλ να γινει κατι άλλο! εγω τα έκανα κουκλάκια και μαξιλάρια... χαιρετισματα πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ πετυχημένο!!!!!Φιλιά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπραβο σου μπραβο πολυ ωραιο και χρησιμο σε περιμενω στον διαγωνισμο μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ τέλεια ιδέα, Αναστασία! Πανέμορφο έγινε! Καλά, το στυλ του μικρού σου είναι άπαιχτο!!! Να τον χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίο στυλ! Ιδιαίτερο! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλέ, αυτό που μας λες είναι απίθανο!!! Το σημειώνω, γιατί νοιώθω να με πιάνει κι εμένα μια εμμονή με το ράψιμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ, είναι όντως χρήσιμο, ειδικά στις μέρες μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή