Κυριακή 8 Απριλίου 2012

Και πάλι υφάσματα...

Τις τελευταίες μέρες συνέχεια αναγκάζομαι να επισκέπτομαι το κέντρο της Αθήνας για προμήθειες. Δεν τα υπολογίζω σωστά και όλο κάτι μου λείπει, εκτός από αυτά που χρειάζομαι όμως παίρνω και κάτι παραπάνω... δεν μπορώ να συγκρατηθώ με τίποτα! Έχω την εντύπωση πως όσα υφάσματα και να έχω πάντα θα χρειάζομαι και άλλα, μάλλον φταίει η ραπτομηχανή γι'αυτό... με την παλιά δεν είχα τέτοια όρεξη για ράψιμο!
Σας δείχνω τα υφασματάκια που προμηθεύτηκα πρόσφατα, άλλα και κάποια άλλα που απέκτησα εδώ και αρκετό καιρό. Δυστυχώς, όπως γνωρίζετε, η επιλογές στα σχέδια δεν είναι πολλές, γι'αυτό αρκέστηκα στα μονόχρωμα και πουά, που είναι και τα αγαπημένα μου!

26 σχόλια :

  1. Αναστασία, έτσι γίνεται. Οταν έχεις όρεξη κι έμπνευση δε σου αρκεί τίποτε. Εγω είχα κάνει προ καιρού σεμινάριο για ντεκουπαζ, αλλά ελάχιστα ασχολήθηκα. Μετά τις πρόσφατες αναρτήσεις, όπου σταθώ κι όπου βρεθώ αγοράζω χαρτοπετσέτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥ ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΥΦΑΣΜΑΤΑ.....ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΝΑ ΡΑΒΩ ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΙΘΑΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πωπω υφασματα!!!! ζηλευω που δεν μπορω να ερχομαι αθηνα να παιρνω υφασματα!!!! να σε ρωτησω απο που πηρες τα μικρα πουα και ποσο??? καλα ραψιματα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πήρα Καλαμιώτου 13, όσο για την τιμή δεν είμαι σίγουρη, νομίζω γύρω στα 5 ευρώ...

      Διαγραφή
  4. Πολύ χαρούμενα είναι όλα ! Κι εγω θα κατεβω αυτήν την εβδομάδα και ένας Θεός ξέρει τι πληγές μου άνοιξες πάλι!!!!! Χαχα!! Μήπως να συναντηθούμε να μου δώσεις και λίγο από τις γνώσεις σου στη ραπτικη!! Φιλάκια ! Καλό απόγευμα να'χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ ωραία υφάσματα! πάλι αριστουργήματα θα φτιάξεις, είμαι σίγουρη!! Μακάρι να ήξερα κι εγώ να ράβω, ζηλεύω βρε παιδί μου!! μην ξεχνάς και το ΙΚΕΑ για υφάσματα, έχει πάντα υπέροχα σχέδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, έχω πάρει και από το ΙΚΕΑ! Δυστυχώς, όμως στα παιδικά σχέδια δεν κόβουνε όσο θες...
      μ'αρέσει να έχω ποικιλία, αυτά τα πήρα μόνο από 30 εκ...

      Διαγραφή
  6. Δεν ξερω τι να πρωτο θαυμάσω...τα υφασματα τα χρώματα ή τις υπεροχες φωτογραφίες που τα τραβηξες!
    Φιλιά
    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι ομορφα υφασματα!!!φωτεινα χρωματα και φανταστικα μοτιβα!!!Περιμενουμε να δουμε τι θα φτιαξεις με ολα αυτα!!!!!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι τέλεια χρώματα και σχέδια!!!
    Ανυπομονώ να δω τι θα φτιάξεις!!
    Καλό Πάσχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εσύ παιδί μου, με τόσα που πήρες, ανοίγεις μαγαζί!!! Όμορφα χρώματα, χαρούμενα.Όρεξη να έχεις να ράβεις.Καλό Πάσχα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αναστασία μου είμαι σίγουρη πως με όλα αυτά τα υφάσματα, θα κάνεις θαύματα πάλι. Περιμένω πως και πως να δω τα αριστουργήματα που θα ράψεις!!!!!!
    Χαίρομαι πάρα πολύ που βρίσκεις πανέμορφα υφάσματα...... εγώ εδώ στην επαρχία δεν έχω και πολλές επιλογές. Ράβω αυτές τις μέρες ένα φορεματάκι της μικρής μου και έψαχνα να βρω ένα πουά ροζ, αλλά δυστυχώς ούτε αυτό είχαν!!!!!!!!!!! Και τελικά αρκέστηκα σε ροζ ριγέ........ Θα αρχίσω μου φαίνεται τις αγορές μέσω διαδικτύου.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφα!Ειδικά αυτό με το νάνο το λάτρεψα!Καλές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και γω έχω αρχίσει τη ραπτική, προς το παρόν πήρα αραχνούφαντο ύφασμα για να κάνω μια τουνίκ (θεώρησα εύκολο το πατρόν) αλλά το ύφασμα μου έχει βγάλει το λάδι να το ράψω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ τι ωραία χρώματα! Περιμένω με αγωνία να δω τι θα φτιάξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φοβερά σχέδια και χρώματα!!! Καλές δημιουργίες. Βλέπω και το ύφασμα από το δικό μου πορτοφολάκι. Δε σε ρώτησα, αλλά το ανέβασα στο blog μου για να το δείξω. Φυσικά αναφέρω το όνομά σου. Δεν πιστεύω να υπάρχει πρόβλημα; Καλό Πάσχα σε σένα και στην οικογένειά σου. Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πανεμορφα χρωματα και σχεδια! Βλεποντας τις προυγουμενες αναρτησεις σου ειμαι σιγουρη οτι θα κανεις μ'αυτα τα υφασματα. υπεροχα πραγματα! Φιλακια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αναστασία μου!!Είσαι τρομερή!!! Τα πραγματούδια σου είναι τόσο όμορφα, τόσο γλυκά και τόσο ξεχωριστά, που τραβούν τα βλέμματα από χιλιόμετρα!!! Μπράβο σου κοριτσάκι μου!!! Εύχομαι να περάσετε πολύ ήρεμη Μ.Εβδομάδα αλλά η Ανάσταση να κάνει πάταγο!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα Αναστασία!!!Με γεια τα υφάσματα...ειδικά τα πουά είναι ΤΕΛΕΙΑ!!Οι φωτογραφίες σου όπως πάντα χάρμα οφθαλμών!!!θα περιμένω με ανυπομονησία τις νέες σου δημουργίες! Καλή Μ.Εβδομάδα εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πολύ ωραία επιλογή υφασμάτων! καλές δημιουργίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πωπωπωπω... χρώματα!! Γέμισε άνοιξη η οθόνη μου!! Περιμένω να δω τί ομορφιές θα φτιάξεις με τα καινούρια σου υφάσματα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χριστός Ανέστη Αναστασία μου, με υγεία και αγάπη! Ελπίζω να περάσετε όμορφα αυτές τις μέρες.... Τα σχέδια και τα χρώματα είναι καταπληκτικά! Πέρνα μια βόλτα από το blog μου, να πάρεις το βραβείο σου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλησπέρα, μόλις ανακάλυψα το blog σου και έχω ξετρελαθεί! Είναι υπέροχα όλα αυτά που φτιάχνεις, συγχαρητήρια. Θα ήθελα αν μπορείς, να μου πεις από που έχεις πάρει και πόσο τα μονόχρωμα χρωματιστά υφάσματα παραπάνω. Είναι όλα τα χρώματα υπέροχα. Και αυτά με τα σχεδιάκια είναι πολύ ωραία
    Σ'ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα υφάσματα, τα πήρα από το κέντρο της Αθήνας, από το μαγαζί "Σαμουήλ-Πελοσωφ", οι τιμές διαφέρουν ανάλογα με το πλάτος και την ποιότητα του υφασματος, σε γενικές γραμμές είναι από 4 μέχρι 8 ευρώ το μέτρο.

      Διαγραφή
  22. Αχ πανέμορφα είναι! Καλές και όμορφες δημιουργίες!!!

    Ζήλεψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή