Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Οι αγορές μου!

Αυτές τις μέρες η ραπτομηχανή μου έχει πάρει φωτιά, ετοιμάζω χειροποίητα δωράκια για τους φίλους του Βίκτωρα που θα έρθουν στα γενέθλιά του, γι'αυτό μέχρι να τελειώσω με αυτά θα σας δείξω τα χρήσιμα (για μένα) πραγματάκια που αγόρασα πρόσφατα.
Κατ'αρχήν είναι τα τέλεια υφάσματα από on-line κατάστημα Αμερικής. Ως γνωστόν στην Αθήνα βρίσκεις ελάχιστα παιδικά σχέδια, τα μόνα βαμβακερά που συναντούσα ήταν αυτά που προορίζονται για σεντόνια με κάτι τεράστια σχέδια... αναγκαστικά έπρεπε να τα ψάξω μέσω internet. Τo site το ανακάλυψα τυχαία και λέγεται Fabric Shack Stores, εκτός του ότι έχει αμέτρητα αρίστης ποιότητας υφάσματα σε πολύ καλές τιμές τα μεταφορικά του είναι μικρότερα σε σχέση με κάτι άλλα που έβρισκα. 
Επίσης, πήρα κάτι κλωστές για κέντημα για την ραπτομηχανή - 50(!) στο σύνολο, έναν κόφτη και μία επιφάνεια κοπής. 

26 σχόλια :

  1. Αναστασία μου, ενθουσιάστηκα με τα υφάσματα!!Καταπληκτικά!!Σε ευχαριστω για την πληροφορία!!!Καλές δημιουργίες ευχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φοβερη αγορα!!! μεγεια και καλες και ομορφες δημιουργιες με τα νεα σου υλικα σου ευχομαι!!!
    (με κερδισαν ππολυ τα χρωματα στην αναρτηση αυτη)...φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειες οι αγορές σου!Ενθουσιάστηκα πολύ!Φαίνεται ότι είσαι έμπειρη αλλά πιστεύω ότι ο κόπτης ταιριάζει σε όλες. Εγώ είμαι αρχάρια και τον έχω κατευχαριστηθεί. Χάρακας και κόπτης και αντίο ψαλιδιες!!!

    Καλές δημιουργίες.
    ΥΓ: Ευχαριστούμε για την ιστοσελίδα, θα την επισκεφτώ άμεσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία αγορά τα υφάσματα ειδικά είναι τέλεια!Καλές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα υφάσματα σου είναι εξαιρετικά. Πολύ καλή η επιλογή. πάω να φω το SiTE.Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα ψώνια είναι εκπληκτικά! Θα ρίξω κι εγώ μια ματιά στο site! Καλές δημιοργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εκπληκτικά υφάσματα!!!! περιμένω με αγωνία να δώ τις δημιουργίες σου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. θα συμφωνήσω υπεροχα υφασματα,χαρουμενα, με ομορφα χρωματα!!! !!! θελω και εγωωωωω,....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αναστασία μου υπέροχα τα υφάσματα!!!!! Πραγματικά έχουν πολύ όμορφα σχέδια. Περιμένουμε να σε δούμε να μεγαλουργείς!!!!!!!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πωπωπω!!! Φαινονται υπεροχα ολα τα υφασματα, τοσο χαρουμενα σχεδιακια και οι κλωστες....σκετο ουρανιο τοξο!
    Αχ,ζηλευω! Καλες δημιουργιες! Ειμαι σιγουρη οτι θα κανεις θαυματα,ως συνηθως!!!
    Φιλακιαααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πωπω χρώματα και υλικά!! Είναι όλα πανέμορφα!! Θα περιμένω να δω τις δημιουργίες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστώ κορίτσια!
    Να προειδοποιήσω μόνο ότι το σάιτ έχει αμέτρητα υφάσματα και δεν είναι και πολύ εύκολο στη χρήση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα χρώματα είναι τέλεια αλλά και τα παπουτσάκια σου είναι υπέροχη ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μεγειά! Πανέμορφα όλα! Έλα μια βόλτα από το σπιτάκι μου σου έχω 11 ερωτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτά τα υφάσματα χαίρεσαι να τα δουλεύεις σου φτιάχνουν τη διάθεση!!!!Χάρηκα που σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Με γεια, με γεια! Βλέπω κάποια που αγόρασα κι εγώ από άλλο κατάστημα! Σωτηρία τα διαδικτυακά μαγαζιά γιατί στην Ελλάδα δεν κυκλοφορεί τίποτε παρόμοιο!!! Καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η ανάρτησή σου είναι τι χρειαζόμουν! Όντως το θέμα με τα υφάσματα είναι τραγικό! Κι εγώ αναγκάζομαι να καταφύγω στα γνωστά απλά βαμβακερά που περιγράφεις...
    Όπως καταλαβαίνεις, σπεύδω στην ιστοσελίδα που προτείνεις να την ξεψαχνίσω!
    Με γεια όλα τα καλούδια και καλοχρησιμοποίητα. Αλήθεια, βολεύει ο κόφτης;

    Όσο για τα μαλλιά felt, κυρίως τα παίρνω από το KAngaroo (Ευαγγελιστρίας) και κάποια από το Ζένελη.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! Το φαντάστηκα ότι το μαλλί θα το παίρνεις από το Κangaroo, αλλά είπα να ρωτήσω κιόλας!

      Ο κόφτης με βολεύει πάρα πολύ οπού χρειάζεται να κόψω ίσια!
      Έφτιαξα κάτι υφασμάτινα κουτάκια... και γρήγορα και ολόισια!!!

      Διαγραφή
  18. τι τέλεια...κι ακόμα πιο τέλεια που ξέρεις να ράβεις κι εχεις και μηχανή...καλώς σε βρήκα φιλιά και καλές δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αναστασία μου τι φανταστικά υφάσματα!!!!!!!Και κάτι κλωστές ε..κάτι λίγες...χαχα!!!
    Καλή συνέχεια!!!!!!Πολλά φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ω !!!ΥΠΈΡΟΧΑ ΧΡΏΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑ ΣΤΑ ΥΦΑΣΜΑΤΑ!!!ΚΑΛΑ ΡΑΨΙΜΑΤΑ!!!!!!!
    ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΕ ΥΦΑΣΜΑΤΑ ONLINE;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς, όχι...
      Demi, αν φοβάσαι να κάνεις παραγγελία λόγω τελωνείου, πιστεύω πως με αγορές κάτω από 50$ περνάει άνετα το πακέτο σου... αυτά από τη δικιά μου εμπειρία...

      Διαγραφή
    2. Γεια! πολύ καλές οι αγορές σου και έχω να πω οτι γίνεσαι το αγαπημένο ελληνικό blog δημιουργίας, πολύ όμορφα πράγματα και έχω μια αδυναμία στη ραπτική...
      Επιτρέψτε μου λοιπόν πάνω στο θέμα να προτείνω και εγώ ένα site με υφάσματα, δοκιμασμένο από εμένα ήδη, ενός καταστήματος που βρίσκεται στη Βρετανία, γεγονός που αποτρέπει φόβους για χρεώσεις "έκπληξη". Είναι το:
      http://www.cottonpatch.co.uk
      είχα πληρώσει περίπου 9,5 λίρες μεταφορικά στην παραγγελία μου φαντάζομαι έχει να κάνει με τον όγκο του δέματος σύμφωνα με αυτά που διαβάζω στο customer service.

      Διαγραφή
    3. Σε ευχαριστώ πολύ, Σοφία! Θα το κοιτάξω... σίγουρα είναι πολύ πιο ασφαλές, αφού είναι από Βρετανία!

      Διαγραφή
  21. Ευχαριστούμε για τη πληροφορία!!!
    Φιλάκια καλό βράδυ..... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή